من باید برگردم به کودکی

 
El Mundo De La Musica
بخون وقتی که خوندن معصیت داره. بخون با من، بیا تا من... نگو دیره
Acerca De Weblog


ROCK IS NOT DEAD
Novísmo Sujetos
Escritor

من باید برگردم به کودکی

من باید برگردم تا توی قبرستون ده غش غش ریسه برم

به سگ، از شدت ذوق، سنگ کوچیک بزنم

توی باغ خودمون انارِ دزدی بخورم

وقتی که هوای حلوا کردم با خدا حرف بزنم

آخه تنها من میدونم شونه ی چوبی خواهرم کجا افتاده

کلید کهنه صندوق عجایب لای دستمالِ چین اون پیرزنه پنهونه

راز خاموشی فانوس کجاست

گناه پای شَل گاو سیاه گردن کیست

چه گلی رو اگه پرپر بکنی شیر بزت میخشکه

من باید برگردم تا به مادرم بگم :" من بودم که اونشب شیربرنج سحریتو خوردم"

تا به بابام بگم:" باشه باشه نمیخواد کولم کنی، گندما رو تو ببر من به دنبالت میام"

قول میدم که نشینم، خونه بسازم با ریگ

دنبال مارمولکا نرم تا اونور کوه

من میخوام برگردم به کودکیم....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Uniónes


تماس با ما

Weblog Visits:
 

Today : 5
Yesterday : 0
Week : 48
Mounth : 682
Total : 127812
Subjects : 43
Unions : 88
Onlines : 1



 
 
 

Pichak go Up